Aanleg plateaus Woudenbergseweg bij Austerlitz

In de avond en nacht van donderdag 31 augustus op vrijdag 1 september 2023 voert de Versluys Groep in opdracht van de provincie Utrecht werkzaamheden uit aan de Woudenbergseweg (N224) tussen Zeist en Woudenberg, ter hoogte van het Beauforthuis in Austerlitz. (tekst loopt door na de afbeelding)

Een wegafsluiting met borden en werkverkeer

Werkzaamheden Woudenbergseweg

De werkzaamheden bestaan uit het aanbrengen van twee verkeersplateau’s bij het Beauforthuis in Austerlitz. Dit doen we om de weg veiliger te maken. De plateau’s worden aangebracht vooruitlopend op het groot onderhoud en de wegaanpassingen die in 2025 worden uitgevoerd op de N224 tussen Zeist en Woudenberg. Meer informatie daarover vindt u op www.provincie-utrecht.nl/n224zeist-woudenberg

Avond- en nachtafsluiting

Vanaf donderdag 31 augustus 20:00 uur tot vrijdag 1 september 05:00 uur is de N224 afgesloten voor doorgaand verkeer vanaf de rotonde Krakelingweg tot de kruising Traayweg.

Omleidingsroute en bereikbaarheid tijdens de afsluiting

• Het doorgaande verkeer wordt omgeleid over de N227, A28, N237 en N238. De omleidingsroute wordt met borden aangegeven.

• We zetten verkeersregelaars in die de nood- en hulpdiensten over het fietspad leiden.

• Aanwonenden worden door verkeersregelaars langs de werkzaamheden geleid.

• Fietsers en voetgangers kunnen gebruik blijven maken van het fietspad.

• Austerlitz is bereikbaar.

Slag om de arm

Bij alle wegwerkzaamheden kunnen onvoorziene (weers)omstandigheden roet in het eten gooien waardoor het werk moet worden uitgesteld naar een later moment.

Wilt u op de hoogte blijven van alle werkzaamheden aan Utrechtse provinciale wegen? Volg dan @werkaandewegutr.

jeffrey.tijdhof@provincie-utrecht.nl, 06 39 63 22 46