Provinciale Staten doen zondag mee met Singelloop in Utrecht

Bron: Provinciale Staten

Provinciale Staten Utrecht lopen komende zondag, 1 oktober, mee met de Singelloop in Utrecht. Statenleden en commissieleden van verschillende partijen lopen deze dag de afstand van 10 kilometer door de binnenstad.

Provinciale Staten Singelloop

“We lopen samen hard voor een mooiere provincie Utrecht”, zegt Statenlid Noortje Flink. “Dat doen we niet alleen sportief, maar ook in de Statenzaal. Daar zetten we ons allemaal tijdens een debat in voor een provincie waar het voor iedere inwoner fijn is om te wonen, te werken of om buiten te ontspannen.”

Gratis waterfles

Kom je de Statenleden of commissieleden tegen tijdens de Singelloop? Bij de start en de finish worden door hen een aantal gratis waterflessen van de provincie Utrecht uitgedeeld. “Mocht je het leuk vinden, dan maken we graag een praatje”, aldus Noortje.

roel.breet@provincie-utrecht.nl06 43 24 64 02