Wegafsluiting N233 in Rhenen door afronding werkzaamheden

Van vrijdagavond 9 februari 20.00 uur tot zaterdag 10 februari 16.00 uur is de Lijnweg (N233) in Rhenen in beide richtingen afgesloten tussen het kruispunt met de De Stikke Hucht/Zwarteweg en de Achterbergsestraatweg. De steiger bij het viaduct over de Lijnweg wordt verwijderd en er wordt een vangrail geplaatst.

VIaduct Rhenen

In opdracht van de provincie Utrecht voert aannemer Gebr. van Kessel sinds 6 juni 2023 onderhoud uit aan het viaduct over de Lijnweg (N233). Het onderhoud aan het viaduct is afgerond, alleen de steiger moet nog worden verwijderd. De weg wordt daarom in beide richtingen afgesloten. Deze werkzaamheden geven naast verkeershinder helaas ook geluidsoverlast. Wij spannen ons in om de hinder zoveel mogelijk te beperken.

Omleiding

Verkeer tussen Veenendaal en Rhenen wordt in beide richtingen omgeleid via de Geertesweg, Nieuwe Veenendaalseweg, Paardenveld en de Utrechtsestraatweg (N225).

Wilt u op de hoogte blijven van alle werkzaamheden aan Utrechtse provinciale wegen? Volg @werkaandewegutr dan op X.

jeffrey.tijdhof@provincie-utrecht.nl, 06 39 63 22 46