Kabel, leiding, lasgat, huisaansluiting, duiker, goot, peilbuis, afrastering, gedenkteken of ander object aanleggen, onderhouden of verwijderen in, langs of uit een provinciale weg

Wit u een kabel, leiding, lasgat, huisaansluiting, duiker, goot, afrastering, gedenkteken of ander object aanleggen, onderhouden of verwijderen in, langs of uit een provinciale weg? Dan heeft u daarvoor toestemming nodig. Op deze manier beschermen we de verkeersveiligheid op de provinciale wegen.

Vragen of hulp nodig?

• Heeft u een vraag over het indienen van de omgevingsvergunningaanvraag of melding of over de voorwaarden van de omgevingsvergunning of melding? Neem dan contact op met het Servicebureau van het team Vergunningverlening Natuur en Landschap via servicebureau@provincie-utrecht.nl of 030 258 91 11 (vraag naar het servicebureau van het team Vergunningverlening Natuur en Landschap).
  • Heeft u een complexe aanvraag? Bijvoorbeeld omdat het gaat om een grootschalig en/of complex project? Vraag dan een vooroverleg bij de provincie Utrecht aan. Stuur daarvoor een e-mail naar servicebureau@provincie-utrecht.nl. Geef daarin kort aan om welke werkzaamheden en locatie het gaat en welke concrete vraag u heeft. En stuur indien beschikbaar de informatie (stukken) mee die uw vraag verduidelijkt. Dan kunnen we beoordelen of het vooroverleg nodig is in uw situatie.

De informatie op deze webpagina is voor het laatst bijgewerkt op 5 februari 2024 en u kunt er geen rechten aan ontlenen.