Avond- en nachtwerkzaamheden viaduct Rhenen

Het groot onderhoud aan het viaduct bij de Lijnweg/Grebbeweg in Rhenen, vordert gestaag en duurt naar verwachting nog tot half november dit jaar. Op 10, 11, 17 en 18 oktober wordt er ook in de avonden/nachten gewerkt waarbij het verkeer enige vertraging kan ondervinden. (Tekst loopt door onder de afbeelding).

Het viaduct in de N225 in Rhenen over de N233 heen

Het gaat om werkzaamheden die eerder waren ingepland maar door weersomstandigheden zijn uitgesteld.

Aanbrengen nieuw asfalt en verkeersmaatregelen

Op 10, 11, 17 en 18 oktober, tussen 20:00 uur ’s avonds en 05:00 uur de volgende ochtend brengt aannemer Van Kessel nieuw asfalt aan op de rijbaan. Hierbij wordt het autoverkeer langs de werkzaamheden geleid, wat kan zorgen voor enige vertraging. Voetgangers worden naar het voetpad aan de overkant verwezen en fietsers worden omgeleid langs de onderzijde van het viaduct.

Wilt u op de hoogte blijven van alle werkzaamheden aan Utrechtse provinciale wegen? Volg @werkaandewegutr dan op X (voorheen Twitter).

jeffrey.tijdhof@provincie-utrecht.nl, 06 39 63 22 46