Wegafsluitingen door werkzaamheden Maarsbergen

Van vrijdag 12 april 19:00 uur tot maandag 15 april 5:00 uur is de Woudenbergseweg (N226) in Maarsbergen afgesloten door wegwerkzaamheden. De weg is dicht tussen de Griftdijk en de verkeerslichten bij de Tuindorpweg.

Impressie toekomstige spooronderdoorgang N226 Maarsbergen

Het dorp Maarsbergen blijft bereikbaar voor bewoners en bezoekers. Er zijn lokale omleidingen ingesteld en verkeersregelaars zullen aanwezig zijn. Tijdens deze werkzaamheden zullen de tankstations aan de Woudenbergseweg niet bereikbaar zijn.

Nachtwerkzaamheden

Ook in de nacht van donderdag 11 april (vanaf 19:00 uur) tot vrijdagochtend 12 april (tot 4:00 uur) wordt er gewerkt aan de Woudenbergseweg. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd met behulp van een freesmachine. Het werk wordt uitgevoerd tussen de nieuwe rotonde en de verkeerslichten bij de Tuindorpweg. De Woudenbergseweg blijft tijdens deze werkzaamheden open en er zal gewerkt worden met een om-en-om regeling.

Achtergrondinformatie

De bouw van de spooronderdoorgang is een samenwerking tussen ProRail, de gemeente Utrechtse Heuvelrug, Hegeman Bouw en Infra en de provincie Utrecht. De werkzaamheden duren naar verwachting tot eind 2026.

BouwApp

Meer informatie over de werkzaamheden vindt u via de BouwApp onder ‘Onderdoorgang Maarsbergen’.

Wilt u op de hoogte blijven van alle werkzaamheden aan Utrechtse provinciale wegen? Volg @werkaandewegutr dan op X.

jeffrey.tijdhof@provincie-utrecht.nl, 06 39 63 22 46