Denk mee over de herinrichting van stationsomgeving Breukelen

De gemeente Stichtse Vecht en provincie Utrecht hebben de ambitie om de openbare ruimte rondom station Breukelen te verbeteren. Het doel is om de stationsomgeving op korte termijn te verfraaien, klimaatbestendiger in te richten, de verblijfskwaliteit te vergroten en goed te kijken hoe we de overstap van reizigers zo efficiënt en goed mogelijk kunnen laten verlopen.

Impressieschets stationsgebied Breukelen

Denk mee over de herinrichting! We zijn benieuwd naar uw mening en bevindingen over de stationsomgeving. Daarom nodigen wij graag alle reizigers, bewoners, ondernemers, scholieren en anderen uit om deze enquête in te vullen.

Vul de enquête in via: Enquête knoopunt Breukelen. U kunt deze enquête invullen tot 14 oktober.

Uw mening en ideeën zijn belangrijk voor het ontwerp. Wilt u op de hoogte gehouden worden over de herinrichting van stationsomgeving Breukelen, dan kunt u dit bij het invullen van de enquête aangeven.

miranda.mens@provincie-utrecht.nl06 53 21 55 01