Drie weekendafsluitingen Amersfoortseweg tussen Zeist en Soest

Vanaf vrijdag 25 augustus is de Amersfoortseweg (N237) tussen Zeist en Soest gedurende drie weekenden afgesloten voor asfalteringswerkzaamheden. Sinds mei voert Van Mourik Infra B.V. in opdracht van de provincie Utrecht groot onderhoud uit aan de weg.

N237-Soesterberg hectometerpaal.jpg

Naast het grote onderhoud aan de weg worden meerdere wegaanpassingen gedaan. Een compleet overzicht van de werkzaamheden en aanpassingen is te vinden op de projectpagina.

Overzicht afsluitingen

Tijdens de afsluitingen blijft de weg beschikbaar voor nood- en hulpdiensten. Fietsers ondervinden geen hinder van de afsluiting. De werkzaamheden zijn over drie weekenden verdeeld, waarbij telkens een ander deel van de weg is afgesloten.

• Van vrijdag 25 augustus 20:00 uur tot maandag 28 augustus 06:00 uur is de N237 afgesloten vanaf de kruising N237/N238 tot en met de Rademakerstraat.
  • Van vrijdag 1 september 20:00 uur tot maandag 4 september 06:00 uur is de N237 afgesloten vanaf de rotonde Verlengde Tempellaan tot de Richelleweg (N413).
  • Van vrijdag 15 september 20:00 uur tot maandag 18 september 06:00 uur is de kruising N237/N413 afgesloten.

Verkeer wordt met borden omgeleid. In het faseringsboekje vindt u ook alle omleidingsroutes per weekend.

BouwApp

Via de BouwApp blijft u op de hoogte van de actuele stand van zaken.

Download en installeer de BouwApp > Ga naar ‘Ontdek’ > Zoek: ‘N237 Soesterberg’ > Selecteer het project > Klik op volgen.

Wilt u op de hoogte blijven van alle werkzaamheden aan Utrechtse provinciale wegen? Volg dan @werkaandewegutr.

jeffrey.tijdhof@provincie-utrecht.nl, 06 39 63 22 46