Uitloop werkzaamheden Hilversumsestraatweg in Baarn

De Hilversumsestraatweg (N415) in Baarn is van zondag 24 september 05:00 uur tot maandag 25 september 05:00 uur dicht tussen de kruising met de Zevenlindenweg en de Amsterdamsestraatweg (N221) door uitgelopen werkzaamheden. Versluys Groep voert in opdracht van de provincie Utrecht groot onderhoud uit aan de N415.

Een beeld van de N415 in Baarn met bord uitleg van paarse streep: 'Hier 60'

Door slechte weersomstandigheden is op een deel van de weg nog geen belijning en markering aangebracht. Het wegdek was te nat om de belijning en markering tijdens de reguliere werkzaamheden aan te brengen. Voor het aanbrengen daarvan moet het wegdek droog zijn.

Omleidingsroutes en bereikbaarheid

Tijdens de wegafsluiting van zondag 24 september 05:00 uur tot maandag 25 september 05:00 uur gelden de volgende verkeersmaatregelen:

• Doorgaand verkeer wordt omgeleid via de A27, A1, N221, N234 en de Maartensdijkseweg, zie het omleidingskaartje.
  • Woningen en bedrijven aan de Hilversumsestraatweg zijn bereikbaar via de parallelweg/het fietspad op vertoon van het eerder verstrekte werkvakvignet.
  • De Zevenlindenweg, Hoge Vuurseweg en Bosbadlaan zijn bereikbaar vanaf Hilversum.
  • De nood- en hulpdiensten worden over de parallelwegen/fietspaden langs de weg geleid.
  • Fietsers en voetgangers maken ook gebruik van de parallelweg/het fietspad.
  • We zetten verkeersregelaars in om het verkeer in goede banen te leiden.
  • De bus rijdt een aangepaste route. Voor actuele informatie over het reizen met de bus verwijzen wij naar de website van Keolis.

BouwApp

Via de BouwApp blijft u op de hoogte van de actuele stand van zaken. Download de BouwApp en zoek op ‘Groot onderhoud N415’. Of klik hier.

Wilt u op de hoogte blijven van alle werkzaamheden aan Utrechtse provinciale wegen? Volg @werkaandewegutr dan op X (voorheen Twitter).

jeffrey.tijdhof@provincie-utrecht.nl, 06 39 63 22 46