Uitloop werkzaamheden Lange Meentweg in Kamerik

De Lange Meentweg (N463) in Kamerik is zaterdag 30 september tussen 7:00 en 17:00 uur dicht tussen de Geerbrug en de Ingenieur Enschedeweg (N212) door uitgelopen werkzaamheden. KWS voert in opdracht van de provincie Utrecht groot onderhoud uit aan de N463.

waarschuwingsbord wegwerkzaamheden

Een deel van de bermen is tijdens de werkzaamheden vorige week niet volledig afgewerkt. Er wordt zaterdag grond aangevoerd om het laatste deel van de berm aan te vullen, af te werken en in te zaaien.

Omleidingsroutes en bereikbaarheid

Tijdens de wegafsluiting op zaterdag 30 september gelden tussen 7:00 en 17:00 uur de volgende verkeersmaatregelen:

• Doorgaand verkeer van en naar Woerdense Verlaat wordt met borden omgeleid via de N212, door Woerden en Zegveld.
  • Fietsers kunnen gebruik blijven maken van het fietspad langs de N463 tussen de brug over de Geer en de Van Teylingenweg.
  • De brug over de Geer blijft bereikbaar.

Wilt u op de hoogte blijven van alle werkzaamheden aan Utrechtse provinciale wegen? Volg @werkaandewegutr dan op X (voorheen Twitter).

jeffrey.tijdhof@provincie-utrecht.nl, 06 39 63 22 46