Upgrade tramhaltes Vaartsche Rijn-Utrecht Science Park later uitgevoerd

De afgelopen periode zijn vanuit het project Upgrade tramhalte op het traject Vaartsche Rijn - Utrecht Science Park de voorbereidingen gestart. Dit doen we om - voordat de echte uitvoering begint - een zo goed beeld te krijgen van de kabels en leidingen in de ondergrond. Niet alle kabels en leidingen zijn goed gedocumenteerd.

Tranhalte lijn 22

De provincie Utrecht wil daarom eerst de lokale situatie goed in kaart brengen voordat we verder gaan met bouwwerkzaamheden. Hierdoor gaat de uitvoering niet deze zomer maar volgend voorjaar waarschijnlijk van start.

Veelgestelde vragen

Op regiotramutrecht.provincie-utrecht.nl vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over de kabels en leidingen in de ondergrond die voor een gewijzigde planning zorgen.

Meer informatie

Heeft u een vraag of wilt u een melding doen? Ga dan naar de website www.regiotramutrecht.nl en klik op de button Klachten en Meldingen.