Digitaal aanvragen (subsidies)

De provincie Utrecht werkt aan het digitaliseren van de formulieren voor subsidie. Voor zowel het aanvragen van subsidie als voor de stappen erna vragen wij u steeds meer om gebruik te maken van de beschikbaar gestelde digitale formulieren. U kunt digitaal aanvragen met of zonder eHerkenning. In de digitale formulieren kunt u hierover meer informatie vinden.

Heeft u toch nog vragen dan kunt u deze stellen via e-mail: subsidies@provincie-utrecht.nl.

Aanvragen van subsidie

Voor het aanvragen van subsidie kunt u bij het Loket/Subsidies alle onderwerpen vinden waarvoor subsidie kan worden aangevraagd. Per onderwerp kunt u de betreffende uitvoeringsverordening met regels vinden, maar ook het aanvraagformulier. Gebruik het aanvraagformulier zoals dit per onderwerp op de website wordt aangeboden. In veel gevallen is het aanvraagformulier digitaal. Wat u moet weten voordat u subsidie aanvraagt kunt u hier lezen.

Wat te doen na het aanvragen van subsidie

Nadat u subsidie heeft ingediend zal uw aanvraag in behandeling worden genomen, waarna een beslissing volgt. Wat u moet weten en moet doen nadat u een beslissing op uw aanvraag hebt ontvangen kunt u hier lezen. Hier vind u ook formulieren voor de vervolgstappen van uw subsidieaanvraag.